diumenge, 8 de març del 2009
dijous, 5 de març del 2009
Dirtes sobre la Quaresma
Recurs per treballar les dites de la Quaresma
Dites i Refranys de La Quaresma
Dites i Refranys de La Quaresma
Publish at Scribd or explore others:
dilluns, 2 de febrer del 2009
Aquí tenim un text que a penes ens costaria 15 minuts de fer. Es tracta d'una lectura on els protagonistes són els propis alumnes i l'escenari el mateix poble. Una resposta als problemes de comprensió lectora dels meus alumnes.
De vegades anem com a bojos amb els pens buscant materials i aquests molt a sovint els tenim al nostre cap.
Us asseguro que tots els alumnes varen fer una lectura comprensiva del text, que era l'objectiu i a sobre s'ho passaren millor que amb qualsevol altra lectura del llibre de text. Els nens es sentien protagonistes, es sentien identificats, afavorint així la motivació de l'aprenentatge.
Text Castellà
De vegades anem com a bojos amb els pens buscant materials i aquests molt a sovint els tenim al nostre cap.
Us asseguro que tots els alumnes varen fer una lectura comprensiva del text, que era l'objectiu i a sobre s'ho passaren millor que amb qualsevol altra lectura del llibre de text. Els nens es sentien protagonistes, es sentien identificats, afavorint així la motivació de l'aprenentatge.
Text Castellà
dijous, 22 de gener del 2009
dimarts, 20 de gener del 2009
Recurs musical Ens coneixem
Segona sessió
Recursos musicals. Ens coneixem
Djo,djo,djo
Cançó de bressol índia
"El cóndor pasa"
Canço popular peruana
El xinès.
Cançó Xinesa
La flor de la Cantuta
Cançó Xilena
La lluna ens va mirar
Cançó popular marroquina
Plàtan fregit
Cançó popular de Costa d'Ivori.
Recursos musicals. Ens coneixem
Djo,djo,djo
Cançó de bressol índia
"El cóndor pasa"
Canço popular peruana
El xinès.
Cançó Xinesa
La flor de la Cantuta
Cançó Xilena
La lluna ens va mirar
Cançó popular marroquina
Plàtan fregit
Cançó popular de Costa d'Ivori.
dimarts, 13 de gener del 2009
Seguim ... I per feina!!!
En la segona sessió l'Anna ens va presentar la seva experiència de l'atenció a l'alumne nouvingut dins l'aula ordinària. El seu bagatge dins l'aula d'acollida li ha fet més fàcil de donar resposta a les necessitat del nen. Tanmateix l'Anna ens ha presentat els recursos que han preparat a nivell de centre.
La segona sessió a tractat la importància del contacte de treball com a eina que gestioni els aprenentatges autònoms del nens, i faciliti una bona estructura de racó.
I s'ha posat fil a l'agulla per elaborar recursos que en permetin aquesta atenció , no tant em quantitat sinó que siguin models referents i per fer-ne d'altres segons les necessitats del moment ja que tenir les idees clares del que volem fer és la base que no te data de caducitat per contra els material i dossier si la tenen
La segona sessió a tractat la importància del contacte de treball com a eina que gestioni els aprenentatges autònoms del nens, i faciliti una bona estructura de racó.
I s'ha posat fil a l'agulla per elaborar recursos que en permetin aquesta atenció , no tant em quantitat sinó que siguin models referents i per fer-ne d'altres segons les necessitats del moment ja que tenir les idees clares del que volem fer és la base que no te data de caducitat per contra els material i dossier si la tenen
dissabte, 10 de gener del 2009
divendres, 9 de gener del 2009
dijous, 8 de gener del 2009
L'amagatall perfecte
Ens passem més de mitja vida buscant-la, desitjant-la a tord i a dret i poques vegades som capaços de trobar-la................ I la tenim tan i tant a prop nostre....
És un fet que fa palesa de la poca gestió emocional que tenim
Aportació de la Meritxell
És un fet que fa palesa de la poca gestió emocional que tenim
Aportació de la Meritxell
Subscriure's a:
Missatges (Atom)